torsdag 10 december 2009

What what? Tillbaka? Jag vet faktiskt inte riktigt själv. Jag har inte alls varit sugen på att skriva due to andra typer av skrivjobb. Men nu sitter jag här. Skrivandes.

Och det känns faktiskt riktigt bra. Som att cykla. Det kan man ju. Eller skriva kanske.

Vet däremot inte alls vad jag ska skriva om. Hade tänkt köra en kort grej om ett badhus från mitt uppväxt - where trauma occurs. Vi tar den någon annan dag.

Ska kanske nämnas att jag är gräsänkling i drygt en vecka. Då ser man till att sysselsätta sig. Det här är de facto det direkta resultatet av.. ja, gränsänklingsskapet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad förvånad du kommer bli år 2012 när du är sjuk och råkar komma på att du ska gå in och kolla om någon tittat i din blogg överhuvudtaget. Då ser du det här.

Har läst igenom allt igen, tråkigt att allt sånt här går i trender..

Fred