onsdag 11 februari 2009

Lägesrapport vecka 7

Magen jobbar fortfarande på. Det är svårt att bota en magsjuka tydligen. En väldigt utdragen process, är det.
Landskamp ikväll, Österrike-Sverige. Förmodligen kommer två Elm-bröder att spela. Alltså ett nytt brödrapar i blågult. Sist var det väl Bjärred och Sidled.
Tillägg: Att Rasmus (t.h.) ser så pass obehaglig ut att hans storebror Viktor (t.v.) framstår mer som en international superstar än han borde göra.

Har även samlat ihop ett gäng riktigt bra SMS från Chrissius. Tänkte damma av några riktigt gamla också, någon form av topp tio kanske.

Såg förövrigt tanten med det enorma födelsemärket i ansiktet igår, vid kassan i matbutiken. "There goes dinner" tänkte jag. Fast jag åt senare på kvällen ändå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vet vem hon är! Ska berätta något pinsamt, som såklart är hennes fel: Hon gav mig VG i en tenta i samhällskunskap A (på komvux), som jag enbart gick för att höja från VG till MVG. Att hon inte var en vacker bella gjorde det inte lättare. Gick därifrån 500 kr fattigare och med ett nyfött hat mot födelsemärkebeklädda.

Upplagt för vendetta snart med andra ord. Du sa att hon brukar handla på "matbutiken".. hmm..